2016. március 21.

Julcsi új szobája

És jöjjön a friss Julcsi-szoba is, ami szintén tegnap készült el teljesen. Azt hiszem, ez most mindenkinek a kedvenc helye a házban. Nem szerettem volna túl tünci-münci szobát neki, de aztán lehet, hogy mégiscsak az lett. Sebaj, imádjuk! Jöjjenek a képek. 


Az ajtóból fotózva. 


Ilyen volt, amikor már annyira kipakoltam, hogy csak az ágya maradt bent. Lakkos lambéria...



A boltív, ami be lett falazva. A függöny mögött van a mi hálószobánk. 


Ilyen volt.


Jelenleg a pipere "asztalkája". 


Címkék a fiókokon, amiben gyűjtöm a nagyobb méretű ruhákat. Így nem járok úgy, hogy kinövi, mire a kezembe akad. 


Az első szülinapjára kapta ezt a tányért, bögrével együtt. A kedvenc porcelán festőm készítette neki. 


Mesélős, esti etetős fotel. 




Játékos részleg. A magas polcot és a fali polcot most csináltattuk, én festettem és tapétáztam a maradék tapétával. 



Eredetileg sokkal kisebb virágos tapétát szerettem volna, de olyat sehol nem találtam rózsaszínűben, így maradt ez. Nekem nagyon megtetszett, internetről rendeltem. 


Ennek a szobának a lambériáját nem vállaltam be egyedül, így a férjemmel együtt festettük három napon át. 


Az ágya kicsit kakukktojás, mert cseresznye színű. Dani ágya volt még, amikor panelban laktunk, ott cseresznye bútorai voltak. Ezt a nyáron tervezzük lecserélni nagylányos ágyra, ami majd fehér lesz. Egyelőre nagyon szereti. 


A beépített szekrények maradtak. Az egyik már akkor megvolt, amikor beköltöztünk, a másikat mi csináltattuk, amikor Julcsi született. 


Innen pont be tudunk lesni Dani szobájába. 
A padlószőnyeg is új, apukám szabta be, én nem mertem bevállalni. Na, azt látni kellett volna, hogy hozták fel az emeletre a 4méter hosszú gurigát. 


Jó éjszakák, kicsi lányka! 


6 megjegyzés:

  1. Egész más lett mindkét szoba, sokkal jobb, mint azelőtt! otthonos, tele szeretettel, és le a kalappal a kitartásotok előtt. Rengeteg munka van benne! Csak ámulok, hogy mennyit festettél, dolgoztál! Most tényleg dőljetek hátra és élvezzétek! Szuperek a szívek is, igazi nagylányos ágyra valók lesznek :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a kedves szavakat. :) Amikor 4 évvel ezelőtt megvettük a házat, akkor mondogattuk, hogy akkor fogjuk igazán a magunkénak érezni, ha minden négyzetméterén valamit dolgozunk a két kis kezünkkel. És ez nagyon igaz. :)

      Törlés
  2. Nagyon édes lett, légy büszke magadra, magatokra! Nem csodálom, hogy ez most a kedvenc hely, igazi lányos kuckó. A szívek pedig mesések! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Bettus! Amellett, hogy iszonyú fáradtak vagyunk, jó érzés is egyben. :)

      Törlés
  3. Sokkal nagyobbnak tűnik ez a szoba,mint az előtte állapotban! Most aztán már lehet a húsvétra készülődni, de azért gondolom van mit kipihenni, nem kis melón vagytok túl! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen. :) Igen, mi is azt néztük tegnap, hogy a világosított lambéria és a más elrendezés miatt sokkal nagyobbnak tűnik.
      Pihenés? Holnaptól tavaszi szünet, két gyerekkel leszek itthon. :) De majd kihasználom az alvásidőket. :)

      Törlés