2016. március 3.

Apróságok

Szépen csendben már január óta készülgetnek az új húsvéti dekorációink, csak a helyükön szerettem volna bemutatni őket. Arra viszont várni kell még, mert jövő szerdán jön a kőműves /remélem, hogy ide is ér/ és az emeletet kicsit átalakítjuk. Ami ugye az egész házban kosszal, rengeteg kosszal és rendetlenséggel, iszonyú nagy rendetlenséggel jár majd. Már hetek óta erre készülök, vagyis pakolok el mindent az emeletről. És szanálok. Elképesztő, mennyi cuccunk van! 
De jöjjön pár apróság, amik már hetek óta készen vannak. 


Na jó, ez pont ma készült. Nem volt több, mint 20 perc az egész munka. A bejárati ajtónk fölé akasztottam ki. Ott sem akartam még díszíteni, de már nem bírok magammal. 


Ezek tényleg több hetesek. A férjem szétszedett egy raklapot, feldarabolta, én lefestettem és festettem rá nyuszikat. kaptak egy-egy papír girlandot és farkincát. Az első a hálószobában lesz, a második Julcsinál, az utolsó pedig Daninál. 


Ilyen nyuszikat nagyon sokat varrtam az elmúlt hetekben, kérésre is. Ezek gyapjúfilcből készültek. Nappaliba, Danihoz, hálószobába és Julcsihoz. 

Jövök még sok-sok alkotással. Csak győzzétek kivárni. :)

1 megjegyzés: