2016. március 20.

Elkészült a hálószoba

Eddig is volt hálószobánk és eddig is zöld volt. Csak egy bibi volt, amit nagyon nem szerettünk, hogy Julcsi szobáján keresztül lehetett megközelíteni, egy boltív volt a két szoba között, amit mi függönnyel próbáltunk lezárni. Amikor megvettük a házat, tudtuk, hogy valamikor ezt vissza fogjuk csinálni, vagyis befalaztatjuk a két szoba közötti boltívet és a mi hálószobánkra is külön bejáratot csináltatunk. Na, ez a kis munka folyt az elmúlt 10 napban nálunk. Nem túl nagy munka, de pont elég ahhoz, hogy úszott a porban és koszban az egész ház, a rendetlenségről meg nem is beszélek. 
De szombaton kivonultak a festők és kőművesek végleg, így nekiestünk a pakolásnak és nagytakarításnak. A nyelvünk kilóg, de az emelet elkészült, rend van és tisztaság. Borzasztó sokat dolgoztunk, majd mutatom Julcsi szobáját is. De jöjjenek a hálószobánkról a képek. Maradt zöld-fehér, mert szeretjük. 


A házban az emelet szinte teljesen lambériás. Az előző tulajnak volt valami lambéria-mániája... Mi pedig nem szeretjük, mert elmegy egy nyaralóba vagy hétvégi házba, de a lakásunkban nem tudtuk elképzelni a barna, lakkos lambériát. Mert ez az volt. Amikor megvettük a házat, nagyon sokat tanakodtunk, hogy lefessük-e vagy sem, szakembereket kérdeztünk, tanácstalanok voltunk. De én erőszakos voltam, hogy ugyan mitől félnénk, menni fog ez. Nos, 3x 9 órán keresztül festettem. És azon kívül. hogy akkoriban ecsettel álmodtam, nem bántam meg. Mindenképpen jobb így fehéren. Túl nagy és drága munka lett volna leszedetni és más megoldást találni helyette. 


Ezt a szekrénykét már mutattam, a nagypapámnál várt arra, hogy egyszer a tűzre kerüljön. Lefestettem. 


Az ágyunk és körülötte a kacatok. :)


Véka, ahogy felénk mondják. Óriási nagy, ebben tároljuk az ágytakarót vagy ha normálisabban ágyazok, akkor az ágyneműt. 


Az olvasós részleg a nemrégiben kárpitozott fotellel és az első kötött párnámmal. 


A boltív helyén pedig lett egy hatalmas üres falunk, amire pár hete hímeztem ezt a három képet. Mi vagyunk. Olcsó, Pepcoban vásárolt képkeretben. 

Most pedig alig látok a fáradtságtól, így megyek és kipróbálom az új-régi hálószobánkat, ahol biztosan eleinte furcsa lesz, hogy nem hallom Julcsi minden pisszenését. 

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, így is látszik hogy írtó sokat dolgoztatok, a lambéria pedig jobb így, jó hog ykitartottál az eredeti elképzelés mellett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Makacs fajta vagyok. :) Idén bevállaltuk Julcsi szobáját is, de azt már egyedül nem. :)

      Törlés
  2. Ilyen szépet ritkán látni! Le vagyok nyűgözve! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, csak nézd meg Julcsi szobáját! :) Köszönjük a bókot.

      Törlés
  3. Nagyon jó lett, gratulálok! Tudom, hogy ez rengeteg munka, de olyan jó érzés, amikor kész. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Jaj, rengeteg munka. De végig azt mondogattuk, hogy majd utána milyen szép lesz!

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik a fehérre festett lambéria! Milyen festéket használtál? (Már álmodom a padlást, hogy fogom majd egyszer berendezni. Biztos, hogy lambéria lesz, és biztos, hogy nem lakkozott...:) )
    A hímzett képek is csodásak, volt velük munka :)
    És a véka!! (nálunk is... ) Remek ötlet, hogy ágyneműt tároljunk benne. Nekem sok a párnám... hm...lehet, hogy ezt lopom :)

    Most pihenj sokat!

    ui: Örülök, hogy megtaláltam a blogod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, ha a profik hallanák, amit én most leírok: én szinte mindent Trinát zománcfestékkel festek. Egy réteg alapozó, két réteg matt fehér zománcfesték. Én bútorokat is ezzel festek. Viszont most kipróbáltam bútorra a vizesbázisút, annyi baj van vele, hogy a szép fedés érdekében vagy 6 réteget fel kell kenni.
      Ezek a képek nagyon gyorsan elkészültek, talán egy este alatt. Kicsik. :)
      Mától pihenés, kész az alsó szint is.
      Örülök, hogy idetaláltál, én már régóta nézelődök Nálad. :)

      Törlés