2016. december 24.

Ünnepi vacsora

 Szép estét Mindenkinek! Mi már ajándékoztunk és a nagy vacsorát is elfogyasztottuk, majd társasoztunk egy jót. Olyan kisgyerekes családokhoz illően hangosan, morgolódva, veszekedve, énekelve, nevetgélve. Volt itt minden! :) 


Az idei terítékünk. 




Többféle édességet készítettem a mostani karácsonyra is, mert sok vendég jön és mi is több helyre megyünk, ahová vinni szoktam kóstolót. Szent estére mindig valamilyen poharas édességet készítek, idén gesztenyés tiramisut. 

A terítőt erre az alkalomra hímeztem.


Halászevet nem főztem, mert senki nincs odáig érte rajtam kívül, így a nagymamák elláttak minket egy kisebb adaggal. 


Aztán jött az én művem, amire készültem pár hónapig, Julia Child-féle boeuf bourguignon. Az egyik kedvenc csajos filmem a Julie&Julia, abban kapta ez az étel az egyik fő szerepet. Már ott érdekelt, milyen lehet, aztán kerestem hozzá receptet, olvastam csillió hozzászólást, jótanácsot. És ma elkészítettem. Jelentem, nagyon-nagyon finom lett! Nem olyan étel, amit gyorsan összedobunk vacsira, mert néhol macerás és időigényes. De legközelebb megfőzöm májusban Julcsi szülinapjára, had örüljenek a papák. :)

Békés karácsonyt kívánok Mindenkinek, aki erre jár! 

4 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog karácsonyt nektek! A recept engem is érdekelne... És gyönyörű a teríték, mint mindig.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon boldog karácsonyt nektek! A recept engem is érdekelne... És gyönyörű a teríték, mint mindig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :)
      A receptet itt találtam. vagyis kerestem többfelé is, de ez tűnt a legjobbnak és a leírás is érthető.
      http://kitalal-lak.blogspot.hu/2016/12/unnepi-vacsora.html

      Törlés
    2. Vagyis itt: :)
      http://www.nosalty.hu/recept/boeuf-bourguignon-0

      Törlés