2016. december 27.

Karácsony Julcsinál

Julcsi szobája tavasszal lett kész, már akkor vártam, hogy díszíthessem karácsonyra. Nem kerítettem akkora feneket neki, mint amekkorát terveztem, mert kicsit többet voltunk betegek, mint kellett volna, de így is hangulatos lett. 
Idén mindkettő gyereknek hozott a Jézuska szenteste reggelére egy kicsi karácsonyfát az általam varrt Tilda figurákkal együtt. El nem lehet mondani, mennyire örültek. A legszebb pedig az volt, hogy mindegyik gyereknek az első kérdése az volt, hogy a másikuknak is hozott -e. :)


Az új párnával a mesélős fotel







Bolhapiacozott üveggömb. Már kettő rózsaszín szettem is van. 


Gomba lesz a jele az oviban. Ezeket Szegeden vettem. 


Az ablakán is van egy fény, ezért olyan a kép, mintha sütne a nap. :) Ugye a béna fotós...


Az ágyából nézve. Olyan aranyos! Mindig úgy alszik el, hogy a fal felé néz, de most a kicsi fáját nézegeti, úgy dől ki. :)

Jövök majd Daniéval is. 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves hangulatú kis szoba! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kedves, igazi lányos szoba! :) (és azok a rózsaszínes gömbök még mindig csudiszépek!)

    VálaszTörlés