2016. augusztus 29.

Nyárbúcsúztató

Tegnap összejöttünk páran a baráti társaságból néhány órára. Ez volt az utolsó nyári összejövetel idén. Jön az iskola, óvoda, vége a szabadságoknak. Még kiélvezzük az utolsó kánikulás napokat, de délután öt felé már pulcsi kell a gyerekekre. 


Sütöttem képosztás pogácsát. Most csináltam először, nem kizárt, hogy utoljára, mert hiába lett finom, a többség nem szereti a káposztát. :)


Egy nagy adag jeges tea. Mondjuk az elmúlt napokban már néha eszembe jutott a forró tea ivásának lehetősége is. :)


A gyerekeknek közel 40 percen keresztül töltöttem vízibombákat...


....amiket kb. 5 perc alatt kivégeztek. Megérte. :)


Jövöget az ősz. Én már érzem.


És azt hiszem, jobban szeretem, mint a szúnyogos, izzasztóan kánikulás nyarat. 
Lassan elkezdem a házat is őszi hangulatba hozni. Lassan. Még kiélvezzük előtte a nyáriszünet utolsó hetét. 

2 megjegyzés:

  1. Szuper az a csapra vert edény! Hol lehet olyat beszerezni?
    Mi a tegnap esti sétánk után bizon forró teát ittunk a gyerekekkel ... Közel az ősz, és ez jó! :-)

    VálaszTörlés
  2. Engem is érdekelne az üveg beszerzési helye! :) Jó képek!

    VálaszTörlés