2016. augusztus 27.

Ékszertartó fiókból

A tavaszi lomtalanításkor találtam egy ronda, barna fiókot, szóval nem egy szép antik darab...Gondoltam jó lesz az még valamire. Közben megszületett az ötlet, csak a megvalósítás ment lassan. Lefestettem fehérre, majd a férjem segítségével polcocskát tettünk bele, akasztókat csavaroztunk, és ő még egy csibehálót is beleszerkesztett nekem. Így lett ékszertartó belőle, hogy átláthatóbban legyenek együtt a bizsuim. 


Most jelenleg nem sok látszik belőle, mert már megpakoltam rendesen. A helye valószínű, hogy majd mindig változni fog, egyelőre a gardrób ajtóban van egy kis szekrényen. 


A csibehálóra mentek a fülbevalók.


A bolhapiacozott kádacskába pedig az átdugós fülbevalók. 
Talán így, hogy minden együtt van, gyakrabban használom majd őket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése