2016. május 11.

Ciki?

Városkánkban is egy hete volt lomtalanítás. Jaj, de fájt a szívem, amikor utánfutós emberkék elhaladtak a házunk előtt és láttam, miket szedtek már össze! 
Egyik nap, jöttünk hazafelé autóval és az egyik ház előtt megpillantottam ezeket. Na, én szépen kiöltözve kiszálltam az autóból és összeszedtem, ami kellett. :)


Pont esni kezdett az eső, amikor fotóztam. Sok-sok virágcserép, amiknek nagyon örültem, mert idén már kezd annyi virágunk lenni, amennyit elképzeltem. Jövőre meg még többet szeretnék. /Már csak a teleltetésüket kéne valahogy megoldani./
Aztán egy régi dézsa, ami nincs túl jó állapotban, de szerintem még 1-2 évig kibírja, hogy virágot ültessek bele. 
És egy fonott kerek valami, amit jól letakarítottam és arra vár, hogy lefessem. Tálca lesz belőle. 
Meg találtam ugyanabban a kupacban egy aránylag nagy fiókot is. Azt még fotózás előtt bevittem a garázsba, hogy ne ázzon meg. Tervem már van vele, még le kell mérnem, hogy megfelelő-e. 
Gyanítom, hogy ezt a házat, ahol mindezt találtam, fiatalok vették meg, mert folyamatosan hordták ki a szuper cuccokat, hokedlik, asztalok, stb. De a gyerekek már nyafogtak az autóban, így már nem vártam meg, hogy mindent kitegyenek. Mire arrafelé mentem, addigra meg már kifosztották a kupacokat. 


4 megjegyzés:

  1. De jó, hogy volt bátorságod hozzá. Mi kb. hete járunk Mezőkövesden, és ott is lomtalanítás volt, és az autóból kiszúrtam egy régi bőröndöt a kupac alján (Pont jó lett volna a közelgő esküvőnkre dekorációnak). De nem mertem kiszállni érte. Azóta is bánom, úgyse kellett az már senkinek sem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régebben még ennyi bátorságom sem lett volna, de egyre jobb a dolog. :) Mondjuk még most is körülnézek, ki lát, mielőtt odamegyek egy kupachoz. :)
      A Balatonon a legjobb a lomtalanítás. Emlékszem, kb. 20 éve anyukámmal egy komplett teraszra való kanapét hoztunk el egy ház elől. Fakeretes, két nagy szivaccsal. Anyukám új huzatot varrt rá, apukám átfestette és azóta is azon megy a harc, hogy ki lustálkodjon rajta a nyaralóban. :) 20 éve emlegetjük azt a történetet. Apukám hogy égett, amikor a lánya és a felesége cipeltek az utcán egy "kukázott" kanapét! :)

      Törlés
  2. Áhhh... dehogy ciki!!!!
    Egyszer Bp-en voltam, ahol egy büdös fekete zsákban találtam rengeteg ilyen agyag cserepet. Összeszedtem az összeset. :D Alig bírtam vinni, mert messze tudtam megállni a kocsival, de azért elcipeltem :)
    Ez kincs!
    Imádattal szedem össze én is az ilyeneket :)

    Sajnos lenézik az embert, ha a kupacot bújja, de engem már nem érdekel. Ők úgy sem tudják milyen varázslást teszünk ezekkel a "lomokkal" ;).

    A fa dézsára csónaklakkot tegyél, az megvédi az esőtől ;)

    Na majd mutass képeket a beültetésről is ;)

    Ügyi vagy!



    VálaszTörlés
  3. Ó, jó ötlet a lakkozás. Köszönöm. Nem kizárt, hogy abból csak őszre lesz valami. De majd mutatom, ha haladok vele. :)

    VálaszTörlés