2016. május 22.

A terasz felkészült a nyárra

Nos! Kicsit lassan, de csak elkészült a teraszunk, aminek mi nagyon örülünk. Karácsony előtt lett készen véglegesen, télen pihent, most pedig nekiestem és kipofoztam kicsit. Amióta jobb idő van, mindig kint ebédezünk és vacsorázunk. Sok-sok képpel jöttem. 
Ilyen lett. Kapott térkövet, hosszabb tetőt, virágokat, párnákat....


Ilyen volt. beltéri járólappal. Tyű, mekkorákat csúsztunk rajta egy csepp eső után is! Hát még havasan!


Jelenleg rozsdás mániában szenvedek. :)


Mai ebédhez készülődve. 


A kávédaráló elég új szerzemény. Jaj, azt nem is mondtam, hogy rozsdás kulcs mániám is van! Nagypapámtól elhoztunk pár kilónyit, a legtöbb a teraszon lett felhasználva. 


Pl. az asztal fölötti koszorú tavaly készült. 


Teraszról a kert. És egy kerti törpe a lépcső tetején. :)


Kalitka. Németországban éő barátnőm guberálta nekem. Arany színű volt, de úgy sehol nem találtam a helyét, így lefestette az unokatesóm. Varrtam bele kicsi szíveket és fellógattam rá pár kulcsot. Szerintem mindig változni fog. A varrógép asztalon lett a helye.




A párnákat is tavaly varrtam a hentergőre. A kis fa bölcső is új szerzemény, még majd kap egy kis festést, mert a régi gazdája agyonragasztotta matricákkal, aminek a helyét nem lehet eltüntetni. 




A konyhából kilépve.



Olvasós részleg. 


Mivel tegnap nagyon tartalmas ebédet főztem, így ma a család kedvencét készítettem, az általam kitalált tésztasalátát. Pont ma gondolkodtam rajta, hogy az elmúlt 10 évben harmincszor legalább megcsináltam. Imádjuk. 

Most pedig megyek és a gyerekek ébredése előtt még kicsit nézem a teraszunkat. :)

5 megjegyzés:

  1. Fhúúúú bámulatosan szép lett!!!
    Tetszik hát...MINDEN!

    A kertkapcsolat, a terasz, a székek, a fetrengő a párnák, a kulcsok, a rozsdás :) a kalitka a szívecskék, a tálalás, a bölcső, a kulcs koszorú!!!! nekem is régi vágyam :)
    Nagyon jó a kertben a lépcső...ahhh.. Nagyon nagyon jó :) Nem tudok betelni vele!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, nagyon szépen köszönjük. :) Most én is elégedett vagyok vele. Még a hentergőt szeretnénk majd valami normálisabbra lecserélni. A kerttel nagy szerencsénk volt, pl már a lépcső is ott volt, amikor megvettük a házat.

    VálaszTörlés
  3. Nahát, nézegetem a blogod, és erre a bejegyzésre most nagyon jókor találtam. :-) Annyira jól néz ki a teraszotok, és nagyon tetszik, hogy mindig figyelsz arra, hogy a részletek a helyükön legyenek! Azt szeretném kérdezni, hogy miből van a terasz teteje? Már hónapok óta azon morfondírzom, hogy hátra nekünk is kéne tető, hogy tehessek oda asztalt székekkel, hogy jó legyen ott enni, mert most nekünk lilaakác van felfuttatva, de írtó szemetes, és állandóan sepregetni kell(ene) napjába többször is... vááá, csak sajnálom a "zöldet", de ez a terasz nálatok úgy tetszik.

    VálaszTörlés
  4. Nahát, nézegetem a blogod, és erre a bejegyzésre most nagyon jókor találtam. :-) Annyira jól néz ki a teraszotok, és nagyon tetszik, hogy mindig figyelsz arra, hogy a részletek a helyükön legyenek! Azt szeretném kérdezni, hogy miből van a terasz teteje? Már hónapok óta azon morfondírzom, hogy hátra nekünk is kéne tető, hogy tehessek oda asztalt székekkel, hogy jó legyen ott enni, mert most nekünk lilaakác van felfuttatva, de írtó szemetes, és állandóan sepregetni kell(ene) napjába többször is... vááá, csak sajnálom a "zöldet", de ez a terasz nálatok úgy tetszik.

    VálaszTörlés
  5. Köszi, aranyos vagy. Ez volt tavaly, idén kicsit másabb volt, arról nem is csináltam képeket. Valahogy idén nyáron a háttérbe szorult a terasz csicsázása, kicsit kedvem szegte, hogy minden reggel kéne sepregetni, mert ez első szellő behord minden szemetet. És az is vacakolás,hogy minden reggel ki, este be kell szedni minden textilt a macskák miatt. És a denevérek minden éjszaka összekakilják a teraszt. Szóval itt még változtatásokra van szükség. :)
    Jó kérdés, hogy mi a teteje. Nem tudom a nevét, majd megkérdezem a férjemet. Tekercsben lehet kapni ezt az anyagot, az biztos. Megkérdezem és megírom Neked. :) Jaj, olyan szép a babátok! :)

    VálaszTörlés