2016. május 12.

Az első kiflik

Sokat szemeztem már ilyen-olyan kenyér-, kifli- és zsemle receptekkel, de bátorságom még soha nem volt sütni. Volt, hogy anyukám kenyérsütője itt szobrozott két hetet, majd visszaadtam. Aztán ráakadtam egy borzasztó igényes gasztro blogra, ahol találtam egy nagyon finom kifli receptet, amihez nem kell gép, sem semmi extra, csak egy kis lelkesedés és nagyon finom lesz a végeredmény. 


Már kétszer megsütöttem és soha nem rontottam el, pedig én egy főzeléket is el tudok. :)
A receptet itt találjátok. 
Jó sütögetést! 

7 megjegyzés:

  1. Júúúj, most nagyon vigyorgok! :) Nagyon örülök, hogy kipróbáltad a recit, és a kiflijeid igen szépek lettek! Gratulálok! :)
    Köszönöm a kedves szavakat is! :) Remélem, még sok mindent elkészítesz a blogomról. A mai pitét pl. nagyon tudom ajánlani, ha szeretitek az ilyesmit. ;)

    VálaszTörlés
  2. Ó, Isten hozott itt nálam. :) A pitét már láttam, el is mentettem, pont azon gondolkodtam, hogy talán szombaton megcsinálom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Ezentúl nézegetni fogom a blogodat. ;)
      Hú, annak nagyon örülnék, és remélem, ízleni fog. Sima liszttel is csinálhatod ám, ugyanolyan lesz.

      Törlés
  3. Éppen azon gondolkodtam, hogy kenyeret, vagy valami péksütit süssek. Kérdés eldöntve. :-)

    VálaszTörlés
  4. Ha péksüti akkor Limara Péksége, ajánlom figyelmedbe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismerem már elég régóta, fantasztikus receptjei vannak, de azok sokszor meghaladják a képességeimet. :)

      Törlés