2016. május 23.

Ajándék Julcsinak

Ma 2 éves kicsi Julcsim. Az ajándékát idén én készítettem, öltöztetős baba. 


Házikó, amiben egy nőci lakik, akinek egy árva rongya sincs. :)



Szekrény, ágy és a nőci.


A ruhák maradék anyagokból készültek. Kiszabtam több filc ruhát, majd arra varrtam rá a színes anyagokat, amiket maradék csipkékkel, farkasfogakkal, flitterrel és gombokkal dobtam fel. A filc anyag hátuljára varrtam egy csík tépőzárat, amivel rá lehet "ragasztani" a baba trikójára és bugyijára. 


Felöltözve.



Majd meglátom, ha szeretni fogja ezt a játékot, akkor idővel bővíteni fogom többféle ruhával és esetleg egy másik babával is. De egyelőre egy kétévesnek ennyi is elég. 

Este vagy holnap jövök az ünneplés képeivel. Megyek is, pörgök tovább. :)

5 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó! Szerintem Julcsi imádni fogja! ♥ És az ötletet is köszönöm, nyáron mi is varrunk valami hasonlót Borival. :-)
    Boldog szülinapot Julcsinak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Már szeret vele játszani, remélem, kitartó lesz. :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Ez annyira bájos lett!!!
    Nagyon ügyes vagy!
    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm. :) Elpiszmogtam vele jó sok napot.

      Törlés