2014. július 16.

Kezdetek

Van és volt is nekem több blogom is. Volt magán blogom évekig, ahová a szerelmi hülyeségeimet és gyötrődéseimet írtam évekig. Aztán felnőttem, lezártam a blogot. Aztán van kreatív blogom, ahová évekig töltögettem a munkáimról a képeket, de azt megette a facebook, ott folytattam tovább. Aztán van a gyerek blogom, amit 3 éve írok és nem tervezem megszüntetni.
Olyan sok fantasztikus, inspiráló blogot olvasgatok régóta lakásokról, házakról, kertekről, hogy egyszerűen úgy éreztem, nekem is kell egy hely, ahová a házikónkról írhatok. Ezt terveztem már hónapok óta, de mindig lebeszéltem magam. Még fényképezni sem tudok normálisan...
Aztán ma bekattantam és úgy döntöttem, megcsinálom. Legyen egy blog a kuckónkról.
Röviden írok az előzményekről: lassan 2 éve lakunk itt, akkor vettük ezt a házat. Rengeteget dolgoztunk már rajta, szorgos két kezünk festett, gazolt, kapált, ásott, parkettázott, stb. És még iszonyú sok munka van rajta. A tökéletestől még bőven messze van, mert megvettük, kinyögtük az árát, aztán nem úgy volt ám, hogy az utolsó kiskanálig mindent újan tettünk bele. Fenét! Hoztuk a régi cuccainkat és szépen, lassan bővítgetünk,cserélünk, felújítunk. Majd hozok sok-sok "ilyen volt, olyan lett" képet!
Ötletem rengeteg, már csak pénz és idő kell, hogy a kis házikónk és udvara olyan legyen, amilyet álmodtunk magunknak.
Ennyi! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése