2014. július 19.

Barna-fehér

Tegnap összejött nálunk a család apraja-nagyja és akinek 2 héten belül van névnapja vagy szülinapja, azt megünnepeltük. Köztük Dániel kisfiam névnapját is. 
Az egyik mániám az ünnepi teríték. Sajnos kb. évente 2x van rá lehetőségem, hogy ezen agyaljak. A nagyszülőket hívjuk meg ezen az évi 2 alkalmon. A barátaink meg nem ilyen beállítottságúak, velük nem szoktunk közös vacsikat csinálni, de még egy teázós, kávézós, kapucsínózós sütizést sem. Pedig tök jó lenne. Mivel sok a gyerek a baráti társaságunkban, így általában műanyag tálba öntjük a kukót és ennyi. 
Már régóta terveztem, hogy ki szeretném próbálni a barna terítést. Adottak a fehér Zsolnay tányéraim, már csak a maradékot kellett barnával kitalálni. Álltam a méteráru boltban és kis híján egy barna alapon fehér virágos anyagot vettem a terítőnek, mikor megláttam ezt a pöttyös anyagot és tudtam, hogy ez lesz az igazi. És tényleg! 
A kis barna virágos teakiöntőt múlt héten vettem a fonyódi bolhapiacon kb. 300 forintért.  A barna gyertya alatt kávé van, ami még a 4 évvel ezelőtti esküvőnk dekorációjából maradt. 
Az este jól sikerült, a vacsi ízlett mindenkinek és még a gyerekek is  jól viselkedtek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése