2016. július 19.

Tegnap

Még valamikor a nyár elején megvettem a Nők Lapja receptes különszámát, amiben fantasztikus péksütemények vannak. Az újság nekem nagyon tetszik, a borítójáról nem tudom levenni a szemem, olyan kis vidám. És úgy az egész tetszik, igényes magazin. Egy sós receptet már kipróbáltam belőle pár hete, ugyanakkor Dániel kiválasztott egy kakaós csigát is, hogy süssük meg. Azóta is vártuk, hogy elmúljon a nagy meleg és érdemes legyen bekapcsolni a sütőt. Tegnap jött el az ideje. Megsütöttük és nagyon finom lett, szóval biztosan fog még készülni. 


Aztán tele hassal és a becsípődött nyakammal nekiálltam kigazolni a szerencsétlen kis virágoskertemet, majd kiástam a téglák helyét a szegélyhez. Eddig kisebb-nagyobb kövek voltak szegélyként, de borzasztó nehéz volt gazolni közöttük, így a nagypapámtól hoztak nekem téglát és azzal raktuk ki. Mindenképpen jobb lett. Igen, van benne egy kis girbe-gurbaság. Így akartuk. :)



2 megjegyzés:

  1. Omnyomnyom! Macerás a csigarecept, vagy nem az a túlbonyolított kakaós csiga? A virágoskert szegélye nagyon szuper lett! Tetszik ez a megoldás, gondolkodtam én is hasonlóban. A nyakadnak jobbulást! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon macerás hajtogatott élesztős tészta a recept, de én leegyszerűsítettem. Azt tettem bele, amit kellett, hajtogattam és pihentettem is, csak nem annyira macerása, ahogy írta. Holnap lefotózom és elküldöm, mert egyébként nagyon finom. Mondtam is Szabinak, hogy felvehetnek a Fornettihez dolgozni. :)
      A szegélynél gondolkodtam azon, hogy olyan cikk-cakkosra csináljuk, ahogy a nagymamám kertjében volt, de a gyerekekkel együtt dolgozva ez tűnt az egyszerűbb és gyorsabb kivitelezésnek.
      Jaj, köszi. Ne tudd meg, mennyire beállt a nyakam. Nem tudom forgatni a fejem. :)

      Törlés