2016. január 20.

Olvasás

Szeretek olvasni, aránylag elég sok könyvet elfogyasztok egy-egy év alatt. De nem olvasok eleget, vagyis közel sem annyit, mint régen. Sajnos. És tegnap megbeszéltem magammal, hogy márpedig ez ellen kell valamit tenni, mert az esti kidőlésem előtti 3 perc nem számít olvasásnak. Így azt beszéltem meg magammal, hogy keddenként olvasok, amikor csak tudok. Leginkább alvásidőben. Mert az volt a baj, hogy amint volt 2 perc szabadidőm, rögtön varrtam, hímeztem vagy kötöttem, így az olvasás háttérbe vonult. 


Tegnap Julcsi déli alvásidejében el is kezdtem, háromszor belealudtam... Aztán este a férjemmel eldöntöttük, hogy keddenként nem nézünk filmet sem, hanem olvasunk. Bekuckóztunk és olvastunk fél órát. Nos, hát több, mint a semmi. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése