2016. január 6.

Karácsonyi apróságok

A nappalinkat idén zömében fehér, krém és arany színben dekoráltam, hogy kicsit tompítson a sok terrakottán. Varrtam fehér pulcsikból párnát is, de azt le sem fotóztam. Viszont hoztam képet az általam készített karácsonyfadíszekből és pár másik apróságról is. Kezdem is. 


Gyufás skatulyákból. Először bevontam fehér papírral, aztán jött rá egy kotta csík, majd csipke és végül kis fém kütyük. 


A kedvenceim. Kicsike tortapapírokra ragasztottam általunk nyomtatott képeket, majd kaptak egy-egy masnit és már kész is. 


Nagyon jól mutatnak  a fán. 


Filc díszek, amiket kb. tavasszal készítettem el. 


Textil szaloncukrok.


A függönyre egy girland.


Arany karton az alap, arra ragasztottam régi, szétesett könyvből egy lapot, végül pedig fehér papírból kivágott betűket. 


Az idei egyik kedvenc nappali dekorációm. Én varrtam természetesen. 


És most jutott eszembe, hogy még az adventi "koszorúnkat" sem mutattam. Julcsi szülinapjára rengeteg rózsát vettem májusban, azokat akkor megszárítottam, hogy majd jó  lesz valamire. Abból a rengetegből kevéske lett száradás után, koszorúra nem is lett volna elég. De fatörzsre igen. Szerettük. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése