2016. január 3.

Karácsonyi sütik

A karácsony előtti betegeskedések miatt eléggé megcsúsztam a sütik készítésével, de végül egy kivételével mindet meg tudtam csinálni. Dani nagyon sokat segített, imád diót darálni. :)


Nálunk karácsonykor nagy a jövés-menés. Jönnek hozzánk a dédik, gyerekek kereszt szüleik, nagynénik, így kell készülnöm sütikkel. És amikor mi megyünk a nagyszülőkhöz, akkor szoktunk vinni is. Idén ezek készültek:
Mogyorós süti: a Nosaltyról Nagyon finom, de tömény, elég belőle az egy adag
Preckedli: Zitától Fantasztikusan finom, valóban nagyon sokáig eláll és elég sok kijön egy adagból. 
Diós bonbon: Barbitól Pár vendégünk teljesen odáig volt érte, nekem bevallom, kicsit túlzottan diós volt. De oltári büszke voltam magamra a csokimáz miatt. :)



Szent estére, amikor már a gyerekek aludtak, addigra készítettem egy isteni édességet az eperborom mellé. Mindenképpen valami könnyű, kanalazós finomságot szerettem volna. Már egyszer régebben elkészítettem, akkor ömlesztve, most külön poharakba. Hú, nagyon-nagyon finom! A recept a Nosaltyról. A férjem szerint ez a legjobb süti, amit valaha csináltam. :)

Még jövök kettő karácsonyi bejegyzéssel. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése