2015. december 23.

Bejáratunk

Rengeteget alkottam, díszítettem az elmúlt hetekben és jól le vagyok maradva azzal, hogy meg is mutassam őket. Sajnos már egy hete felváltva beteg valaki nálunk, egy napra én is kidőltem, szóval alapban mindennel el vagyok maradva, ami miatt nem keveset káromkodtam a napokban....
Még nem mutattam az idei karácsonyi bejáratunkat. Pótolom. :)






Koszorú fonal gombócokból. Jó sokáig tartott a gombolyagok tekergetése. Nem is most csináltam, hanem még valamikor ősszel. 

Tervben van, hogy ma még írok pár bejegyzést a további alkotásokról, hangulatokról. Remélem, sikerülni fog. :)

2 megjegyzés:

  1. Ez gyönyörü lett! Várom a többit is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Jaj, bocsánat, csak most vettem észre, hogy írtál. :) Már tettem fel sok képet. :)

      Törlés