2015. augusztus 25.

Rendezgetés

A sok-sok szenvedélyem közé tartozik a fényképek rendezgetése albumokba. Évekkel ezelőtt elkezdtem ugyanolyan méretű és alakú albumokat venni, mert elegem lett az összevisszaságból. Van már itthon sokféle, régi, barna képekkel teli, az ősökről, van esküvői, öcsémmel gyerekkori, utazós és természetesen a gyerekeinkről. Az utóbbi időben nagyon elhanyagoltam a dolgot, utoljára Julcsi 3 hónapos korában hívattam elő képeket /most 15 hónapos/, így 170db kép jött össze a kedvencekből. 
A hétvégén újra kijutottunk a Balatonra pár napra, ahol volt időm ezzel foglalkozni. Röpke két órámba telt, mire csoportosítottam, időrendi sorrendbe raktam őket, albumba szuszakoltam és feliratoztam. Imádom ezt csinálni. 


Szerencsére nem csak addig jutok, hogy albumozom a képeinket, hanem néha-néha leülök vagy ülünk és lapozgatjuk is őket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése