2015. augusztus 7.

Emlékek doboza

Dániel születésétől fogva gyűjtöm az apróságokat. Amúgy is nagy emlék-gyűjtő vagyok. Eddig ide-oda rakosgattam őket, de most eljött az idő, hogy helyet kapjanak. Egy olyan dobozt szerettem volna, amiben majd egyben oda tudom adni neki mondjuk 18. születésnapjára, ballagására, esküvőjére vagy egyéb nagy eseményre. 


Keresztszemes hímzéssel. Hát persze olyan hülye voltam, hogy nem számoltam ki, hogy középre kerüljön a név... Gondolkodtam, fessem-e vagy sem, egyelőre inkább nem. 


Olyan kicsike apróságok, amikre nézve bármikor tudok sírni pár percet. 
A tetőnek a belsejét még lehet, hogy kibélelem valami szép papírral, de egyelőre nem találtam megfelelőt. 


Ici-pici zokni


Egy ici-pici body. A kép annyira nem adja vissza, mennyire kicsike!


Városunk ligetében áll két életfa szobor. Az újszülöttek kapnak egy levélkét, ami felkerül a fára. Ez Dani levelének másolata. 


Kórházi karszalag. Még az enyém is megvan anyukámnál. 


Napilapunkban szombatonként megjelenik egy cikk, amiben értesítik a megye olvasóit, kik születtek az elmúlt héten. 


1-es pelenka. 


:)

Készül a lányos verzió is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése