2015. július 24.

Modesztánál

Fénykép nélküli bejegyzés következik, ugyanis vittem fényképezőt, de az ugyanúgy a táska alján heverve jött velünk haza is.
Kezdem az elejéről: kb. 2 éve követem Modeszta blogját, itt van oldalt ----->, és óriási nagy rajongója vagyok. Valószínű, hogy azért kattantam úgy rá, mert teljesen az az ízlésvilág látható nála, amilyen az enyém is. Az ő otthona az az otthon, ahová minden zokszó nélkül beköltöznék. Tisztelem, becsülöm és irigylem őt az otthonteremtés terén. Már egyszer írtam neki, hogy a blogja annyira motivál, hogy amint befejeztem nála a nézelődést, rögtön kényszert érzek, hogy nekiálljak pakolni. :) Nem zengek további ódákat, rengeteg blogot követek, ő az első három kedvencben mindenképpen benne van.
Egy ideje ő is követi facebookon az én munkásságomat. Én is kommentelek hozzá, ő is néha hozzám. Aztán 2 hete bejelölt engem ismerősnek és írt is egy levelet, hogy kéri az e-mail címem. Pár nap múlva pedig jött egy levél tőle, amelyben meghívott a kis házi levendula ünnepükre, amit nyaranta megrendeznek. Rajtam kívül meghívta több kreatív ismerősét is,akik között elképesztő alkotók, otthonteremtők vannak. Csak pillogtam és mondtam a férjemnek, hogy itt valami tévedés van, mit keresek én közöttük, Kismiska vagyok én hozzájuk képest.
A találkozásig nagyon izgultam. Attól nem féltem, hogy barátságosak lesznek-e, hisz' ha nem lennének azok, nem hívnának idegeneket az otthonukba. Inkább attól féltem, hogy én, mint Kismiska, vajon szimpatikus leszek-e nekik. Nehogy megbánják, hogy meghívtak. 
Természetesen elfogadtuk a meghívást és nagy-nagy izgalommal vártuk a szombatot, amikor a gyerekekkel együtt elindultunk a kuka melegben, hogy meglátogassuk Modesztát és a családját.
Nála pedig egy csepp csalódás sem ért, minden pont olyan volt, amilyen a képeken a blogban. Elképesztő!!! :) A házigazda pedig egy rendkívül barátságos, kedves, normális nő, nagyon örülök, hogy megismerhettem. És rajta kívül még jó pár alkotót, akiket soha nem gondoltam volna, hogy személyesen is fogok találkozni. Hú, de nagyon jóóóó volt!
Képek gondolom lesznek majd nála.

2 megjegyzés:

  1. Úgy sajnálom, hogy nem találkoztunk!!! A manóba, hogy túl későn érkeztem Modesztáékhoz... :(

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon sajnálom. Vártam, hogy Téged is megismerjelek személyesen is. :(

    VálaszTörlés