2015. július 25.

Kék-sárga

Emlékszem, kb. 15 évvel ezelőtt nagy divat volt a kék-sárga kombináció, akkoriban sokan vettek ilyen terítőket, bútorokat, díszpárnákat, konyhai eszközöket. Na, nekem már akkor sem tetszett! :)
De itt van a nyakamon ez a rengeteg kék üveg étkészlet, pohárkészlet, teás készlet, tálalak, így most előszedtem őket. A kertben meg jelenleg csak sárga virág van a muskátlikon kívül. 


A szokásos családi összejövetel volt nálunk, amikor a család Dánieljeit, Szabolcsait és Magdolnáit ünnepeljük egyszerre, na meg az apósom születésnapját is. 





A teraszunk 80%-ban készen van. Még van egy kis festeni való, meg a korlát is pár hét, mire elkészül, de haladunk. Hazaértünk a nyaralásból, addigra lett kész ez a 80%, rögtön berendeztük, nem bírtunk magunkkal. :)
Már most imádjuk, hát ha még teljesen készen lesz! Neki kéne már állnom megvarrni a párnákat...

4 megjegyzés:

  1. Modesztának köszönhető, hogy rádtaláltam😊, örvendek neki.
    Nekem tetszik a terítéked, nagyon szép.
    Rám is már nagyon régen várnak a párnák az erkélyre ☺.
    Kellemes vasárnapot kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, megtisztelő, hogy itt jártál és még írtál is. :) Megyek, én is gyorsan körülnézek Nálad. :)

      Törlés
  2. Szép lesz egészen biztosan, mert már most is ízléses minden! Jó dolog, amikor az ember lépésről lépésre halad...Értékes marad. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak az a baj, hogy én türelmetlen típus vagyok. Valamit kitalálok, aztán gyorsan akarom, hogy készen legyen! :) Ezért persze elég sokszor frusztrált is vagyok, mert időm meg ugye nincs olyan gyorsan alkotni, ahogy jönnek az újabb és újabb ötletek. :)

      Törlés