2015. február 23.

Gyerekek konyhája 1.

Sokat agyaltam rajta, hogy mikor csináltassam meg a gyerekeknek a tervezett kis konyhát az asztalossal. Eredetileg akkor szerettem volna, amikor már Julcsi is nagyobb és tud ott játszani, de az még mondjuk 1,5 év, amikor meg Dani már kezdi kinőni a jelenlegi főzőcskéző kedvét. Így döntöttem, megcsináltatjuk most, hogy még Dani is tudjon játszani benne/vele. 
Rajzoltam, méricskéltem, aztán sajnos le kellett mondanom a felső vitrines részről, mert ahhoz alacsony a hely. :( Hívtam az asztalost, jött, megnézte, lelkesedett. :) Múlt hétre ígérte, de még nincs itt. Jobban várom, mint Dani. 
A várakozás ideje alatt teljes erővel varrtam mindenféle finomságot a leendő konyhába. Kézzel. Íme!
Sonkás, sajtos, tojásos, uborkás, paradicsomos szendvicsek. Kenyeret varrni nem túl gyors munka. 


Muffinok: marcipános, tejszínhabos, csokihabos, epres.


Cukormázas fánkok


Teafilterek.

Már csak az asztalos kéne. További terveim természetesen vannak, idővel meg is valósítom őket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése