2015. február 11.

Farsang

Kisfiam még csak kiscsoportos, annak is az elején jár. Mivel óvónő /is/ vagyok, így tapasztaltból tudom, hogy a kiscsoportosok farsang reggelén szokták kitalálni, hogy ők inkább mégsem veszik fel a jelmezüket. Ezért gondoltam azt, hogy nem fogok sem túl sok időt, sem túl sok pénzt áldozni a dologra. Megkérdeztem Danit, mégis mi szeretne lenni. Gomba. Aztán másnap majom, palacsinta, oroszlán, fűszál, stb. Oké, de fixáljunk! Maradtunk a gombánál. 



Vettem a kínaiban fehér harisnyát és pólót, majd nekiálltam piros tálat keresni, ami nem ment túl egyszerűen. A fene gondolta, hogy nem is olyan gyakori a piros tál. Végül csak találtam, majd itthon kicsit szenvedve, de megcsináltam belül, hogy megálljon a fején. És fehér matricából kapott pöttyöket is. Szerintem aranyos lett. De hát az én fiam, mit is mondhatnék? :) Ja! És le sem vette egy percre sem! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése