2014. december 24.

Vacsora

Szent este csak szűk családi körben, immár négyesben ünnepelünk. Aztán karácsony első napjától járunk egyik nagyszülőtől a másikig és annyit eszünk, mint egész évben összesen. 
A karácsonyfáról, ajándékokról majd holnap írok. Most csak  a vacsiról. 
Már tavaly karácsonykor kitaláltam, hogy idén zöld-fehér-arany lesz a teríték. 
Az asztalunk nagyon nagy jóindulattal 6 személyes, szóval túl nagy hely nincs a dekorálásra. 


Élőben kicsit jobb a hangulata. 


A gömböket a lámpára akasztottam fel, az asztal fölé. 



Az evőeszköz tartók, amiket még tavasszal hímeztem a gömbökkel együtt. 


A halászlevet az anyósom főzte, mert leginkább csak én szeretem, a férjem csak kicsit. 


Ezeket én készítettem. Semmi extra, rántott hal, krumpli saláta és az egyik kedvenc ételem, az asztalt szilvába töltött kecskesajt, baconba tekerve, sütve. Isteni!
Nem vagyok egy konyhatündér, szeretek főzni, csak szerintem nem tudok. Ma befenyítettem a krumpli salátát, hogy ha idén sem finom, akkor én bizony többet nem csinálok! Erre finom lett! :)

Összességében jól sikerült az este, bár elég fáradt voltam. Na, meg volt egy kis hangulat romboló dolog, Dani nem aludt délben, így pont vacsoránál kezdett el hisztizni, de megoldódott a dolog, már alszik. :)
Boldog karácsonyt! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése