2014. december 18.

Karácsony Julcsikánál

Ebben az évben már kislány szobába illő ünnepi dolgokon is kellett törnöm a fejem. Az a baj, hogy hiába lilás, rózsaszínes, fehéres, kicsit zöldes Julcsi szobája, én karácsonykor nem bííííírok elszakadni a piros színtől. Na, azért tettem egy próbát. 


Azért egy kis pirosat is muszáj volt. :)


Az ő szobájában még nem nagyon dekoráltam, de ezt a szekrénykét tervezem mindig ünnepnek, évszaknak megfelelően díszíteni. 



Nagymamám hímzőkeretét lógattam fel /nekem van már új/ a pelenkázó fölé. Erre is majd mindig más díszek kerülnek.


A keresztszemes részét a nyaralás alatt hímeztem. Akkor mindenki röhögött rajtam, de ha akkor nem hímeztem volna ki, akkor nem is készült volna el a párna. 

Julcsi szobája még közel nem tökéletesen gyerekszoba, mert régen ez volt a műhelyem és a mai napig hegyben áll pl. a vatelin ott, de nagyon rajta vagyok az ügyön, hogy minél előbb csak Julcsi birodalma legyen. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése