2014. december 25.

Karácsonyfánk

Pár éve ugyanezeket a díszeket tesszük fel, mert annyira megszerettük őket. Régen gömbök voltak, ilyen-olyan színekben. Most ezek. De már kitaláltam, jövőre milyen lesz. Remélem, hétfőn még lehet kani karácsonyi anyagokat, mert akkor megveszem, hogy tudjam akár nyáron is varrni őket. 


Mézeskalács, filc- és szalma díszek.


Minden évben tervezem, hogy beszerzek egy sárgás fényű fényt, idén sem jött össze. 


A mézeskalácsokat tavaly sütöttem, akkor próbáltam ki először ezt a színes mázazás dolgot. 


Jó pár éve, szintén nyáron varrogattam ezeket a szíveket. Közel sem tökéletes munka, de nagyon szeretem őket. 


A piros filc díszeket talán Ikea-ban vettük vagy Lidl-ben, már nem emlékszem, jó pár éve volt.


 Az ajándékok.


Kis családunk ajándékai.


Rokonság ajándékai.


Keresztgyerekek, rokon gyerkőcök ajándékai.


Férjemtől kaptam. A kamra táblácskát a kedvenc üvegfestőm készítette. Egyszerűen fantasztikus dolgokat csinál! Na, tőle aztán bármi jöhet, ha valaki megakadna, mit vegyen nekem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése