2014. augusztus 27.

Nyaralós szerzemények

A nyaralásban azt vártam a legjobban, hogy 2x is beszabadulhatok a fonyódi bolhapiacra. Szerencsére nagy választék volt, rengeteget tudtam volna még vásárolni, de így sem kevés zsákmányt vittem haza.
Gyerekporcelán. Kicsit vékonyak a bögrék, szóval várok kicsit addig, míg elő merem venni őket. 

A baloldali nem bolhapiacos, hanem férjemék nyaralójában találtam és mivel nagyjából senki nem jár ott, így elhoztam. A barna terítékemhez tökéletesen jó lesz. A jobboldali bolhapiacos, tisztára beleszerettem. 

Az angol gyűjteményemhez pár új darab.

Ezt is banános ládákból guberáltam össze. A lapos része olyan nagy, hogy a mosogatógépbe nem fér be.

És egy leharcolt porcelán baba, amit majd felújítok Julcsim szülinapjára vagy névnapjára. 
Aztán még guberáltam pár karácsonyi kütyüt és jó pár könyvet is Dániel fiamnak, 300ft/db áron. 
Hú, nagyon kellett ez a kis lelkemnek. 
És úgy fáj a szívem, hogy azt a piros petróleum lámpát nem hoztam el....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése