2014. augusztus 8.

Bolhások

Hétvégén beszaladtam a bolhapiacra, mert muszáj volt. Csak 20 percem volt, mert baba és apa a kocsiban vártak rám. Hihetetlen kínálat volt, nagyon sajnáltam, hogy kevés időm volt a nézelődésre és a vásárlásra. De jövő héten kétszer is megyek. Ezt várom a legjobban a nyaralásban.
Pár szerzemény:
Ez egy borzasztó kép erről a szépségről, de már mondtam, hogy vacak gépem van és amúgy sem tudok fényképezni...
Ebből az angol csészéből csak 1 darab volt a piacon, de nem bántam, annyira megtetszett az alakja, hogy muszáj volt megvennem. Bácsi ígéri már pár hete a pecsenyés tálat, remélem, hogy tartja a szavát. 

A zöld tányért egy szép gyertya alá vettem, amik mennek a zöld szobába.A jobb oldali angol tányérba csak úgy beleszerettem és kész. A karácsonyi meg angol és karácsonyi, meg porcelán is, szóval hülye lettem volna otthagyni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése