2016. november 20.

A terasz ünnepi ruhája

Minden évben próbálom tartani magam, hogy csak advent első vasárnapjára díszítem ki a házat, előtte nem. Most kicsit előrébb hoztam a dolgot, vagyis nekiálltam. Egészen szombat délig úgy volt, hogy ovis családi nap lesz nálunk késő délután a teraszon, amikor a kisfiam úgy döntött, hogy ő inkább róka komával bulizik együtt... Szóval le kellett mondanunk az összejövetelt, pedig nagyon vártuk, készültünk rá. 
Nos, kicsit elkanyarodtam a témától, de a lényeg, hogy az összejövetel kedvéért kicsit díszítgettünk a teraszon, hogy a forralt borhoz, a forrócsokihoz és a teához  meglegyen a hangulat. Meg azért, mert még soha nem volt karácsonyra kidíszítve, mert nem volt teraszunk eddig. :)


A kinti adventi "koszorúnk".


A hentergő. Már kinéztem magunknak egy szépet, talán jövő nyáron meg is vesszük. 







A buli elmaradt, de kimentünk a teraszra egy órácskára. Meséltem nekik, aki kívánta ehetett, a beteg meg teázott. Megvártuk a sötétedést. 


Összeszedtem a házból minden ezüst és kék gyertyát. 


És az ablakban is bekapcsoltuk a fényt. Utálom, amikor beteg gyerekeket fényképeznek, de hát ott feküdt a fény alatt, levágni nem akartam a képről. :)

2 megjegyzés:

  1. Szépen díszítettél.
    Remélem, meggyógyult már a kis beteg. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :)
      Ó, igen! Azóta átment az egész családon a nyavalya. De kifelé megyünk már belőle mindannyian. :)

      Törlés