2016. október 11.

Dániel ötödik születésnapja

A mai napon ünnepeltük Dániel kisfiam ötödik születésnapját. Pár hónappal ezelőtt kérdeztem tőle, milyen szülinapot szeretne /nekem sok idő kell, hogy mindennel elkészüljek/. Azt mondta, hogy nyuszikásat szeretne, vagyis nálunk a "Találd ki, mennyire szeretlek!" című mese a "nyuszikás". És lett neki "nyuszikás" szülinapja, kis őszi beütéssel. 


Az ajándékok, amiket tőlünk kapott. Egy könyv, egy egyedi "nyuszikás" póló, egy általam /kicsit bénán/ transzferált doboz a kavicsainak, egy csoki és egy bögre. A bögrét kedvenc porcelánfestőnkkel készíttettem. 


Az ünnepelt helye. 




Baba unokahúgival együtt tizennégyen voltunk. Pizzát sütöttem. A vacsora csupa-csupa baki volt. Pl. nem tettem szalvétát, a pizza oltári lassan sült, a tortáról szeleteléskor derült ki, hogy nem olyan ízű, amilyet kértem....A vége felé már kínomban röhögtem.


A terítéshez előkerültek a régi nyuszis dobozaink is, amik nem túl húsvétosak. 


Levelekkel, makkokkal, gesztenyékkel, tobozokkal.



Isten éltessen egyetlen kicsi Buckánk! :)



Még Pettson is 5 gyertyát gyújtott! :)

9 megjegyzés:

  1. Aranyos vagy, mindig mosolygok amikor nálad járok! Biztos vagyok benne, hogy nagyon szép nap volt! Isten éltesse sokáig a nagy legényt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönjük! Igen, itt nálunk néha teljesen kabaré az élet. :)

      Törlés
  2. Itt is nagyon boldog szülinapot Daninak! Csodajó szülinap volt ez, olyan jó volt nézni a képeket! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen. :) Ebből a témából ezt lehetett kihozni. :)

      Törlés
  3. Nagyon Édesek a nyuszik! Nekem mégis az asztal a kedvencem!Puszi nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! igen, az asztalt én is nagyon szerettem idén. Kár, hogy csak ennyire vacakul tudok fotózni. :)

      Törlés
  4. Annyira szép ez a fiúcska! Nagyszerű családod van és kincs vagy nekik, én mondom! A bakikkal ne törődj, amitől emlékezetes lesz, az megvan! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Modeszta! Kész kabaré volt az az este! :)

      Törlés
  5. Nem hiszem hogy valami is hiányzott akkor ott nektek:-)
    Csak mi izgulunk feleslegesen.

    VálaszTörlés