2016. október 24.

A nappali átalakulása

Nagy munkán vagyunk megint túl. A nappalink új szekrénysort kapott, amit már nagyon-nagyon vártunk. A régi egy tipikus legénylakásba való kis szekrénysor volt, kevés tárolóhellyel és sok-sok porfogó nyitott polcocskával, aminek sok értelme nem volt. És alapban túl kicsi volt ide. Tavasszal elkezdtem megtervezni az újat, aztán nyáron egyeztettünk az új asztalosunkkal és szépen készülgetett. És kész! A beszerelés közel egy napba telt, amit megelőzött egy jó kis rendetlenség, amikor kipakoltunk az előzőből. 
A végeredmény:


Mi nagyon elégedettek vagyunk a végeredménnyel. Az asztalos is nagyon precíz.
Már meg is töltöttünk minden helyet benne. Pakoltunk vagy két napig. 


A régi. Szándékosan nem raktam rendet a fotó kedvéért. Lyukak itt-ott, ahová pont csak semmirevaló kacatokat lehet letenni. Nem túl rendezett látvány. 


Az újhoz készíttettünk még egy tálalót is a nappali másik sarkába. Egyelőre ennek az alját feláldoztam a lenti játékok egy részének, mert iszonyúan utálom őket lent látni a szőnyegen szétszórva, de hát két kisgyerek van a háznál, kénytelenek vagyunk valahogy megoldani. 
Szóval ez lett belőle. Még gyönyörködünk. :)

3 megjegyzés:

  1. Gyonyoru lett.es a talalo is nagyon tetszik.en falra gondoltam regalos kis tarolot.de az meg messzebb van.☺

    VálaszTörlés
  2. Gyonyoru lett.es a talalo is nagyon tetszik.en falra gondoltam regalos kis tarolot.de az meg messzebb van.☺

    VálaszTörlés
  3. Gyonyoru lett.es a talalo is nagyon tetszik.en falra gondoltam regalos kis tarolot.de az meg messzebb van.☺

    VálaszTörlés