2016. június 21.

Levendulás étkező

Mint eddig minden nyáron, idén is levendulába öltözött az étkezőnk. Igyekeztem csak szolidan, mert olyan nagyon nem szeretem a lila színt, na meg jóból is megárt a sok. :)


Ezt a tálcát Bettustól vettem, aztán jól lefestettem. :)


Egyben. Most fotózáskor rájöttem, hogy az étkezőnket télen-karácsonykor szeretem a legjobban, mert akkor amúgy is a fényeké a szerep, vagyis a gyertyáé és egyebeké, szóval akkor nem annyira rossz, hogy ilyen sötét ez a hely. Nyáron elférne egy kis világosság. 


A kertünkből. 


A tálaló. 



A kis kedvenc kannácska. 


2-3 éves hímzés. 




A kép tavalyi hímzés. mellette a madárkát a legrégebbi legjobb barátnőmtől kaptam. 



Az egyik ajándék, a másik az enyém. :)


Pepco bögre, Pepco tányér





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése