2015. október 6.

Az őszi bejáratunk

Meg sem állok, teszek-veszek, tervezek. Az őszi hangulat nálunk kész, a fotózással vagyok elmaradva. Mivel rengeteg a megrendelésem, így sajnos több őszi itthoni tervet nem tudok már megvalósítani, nincs rá idő. ha szakítok egy kis időt a saját otthonunkra is, akkor meg már a karácsonyi díszeinket, ajándékainkat készítgetem, hogy azokkal elkészüljek. 
Lássuk a bejáratot. 
 Nem, nem ezen megyünk a házba. :) Annyira vártam már, hogy szerepet kapjon nálunk ez a kis kapu, ami az öcsém szerint ólajtó... Nagypapámnál találtam az udvar végében, csak ott várta  a sorsát szegényke. Én meg elhoztam. Papám nézett is rám némán, de én láttam rajta, hogy ezt gondolja: "Vigyed, ha ennyi eszed van!" :) Nem is tudja, milyen jó dolga lett nálunk. 

 A dió nem dekoráció, azt csak levegőzni tettük ki, majd megtörjük valamikor. 

 A petróleumlámpa szintén a nagypapámtól költözött hozzánk. A papa szintén nem tudta, hogy ez nekem kincs.

 Ilyen kis filc levélkét varrtam többet is pár hete. Ide-oda fel vannak lógatva, ragasztva. Nem akartam idén túlbonyolítani az ajtódísz dolgot. 


 Öcsém szerint konkrétan disznó szaga van a kapumnak, én nem érzem. :) Imádom nézegetni, így egyben.

Kiskundorozsmáról jött velem haza, ott vettem egy bácsitól. Szintén láttam rajta azt a nézést, amit azok a kis öregek tudnak produkálni, akik nem értik, mit lehet kezdeni egy rozsdás lámpával.

7 megjegyzés:

  1. Olyan szép nálatok. A "bejárati " kapu az csodálatos, rusztikus! De szépek a dísz tökök is, meg minden!
    Jó kedvet kívánok a karácsonyi munkához is! (Meg sok rendelést továbbra is ) !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy. :) A tököket nagyon olcsón vettem a KIK-ben. Sajnos nálunk Kaposváron nincs, de nyár végén már volt a balatoniban. :)

      Törlés
  2. Átolvastam a bejegyzésemet, most vettem észre, hogy ismételtem egymás után is, is, is 😊, nahát a dekoráció a hibás, mivel minden nagyon szép !!!

    VálaszTörlés
  3. Ó, de kis hangulatos lett! Nálunk bezzeg semmi sincs a bejáratnál. Szégyenlem is miatta magamat, egyszerűen nem jutok el a dekorálásig... most meg már lehet jobb ha a karácsonyira koncentrálok, hogy az biztosan kész legyen! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is hasonló cipőben járok ám! Van ötletem őszre, de ezek a hónapok már annyira arról szólnak, hogy "jaj, mindennel elkészüljek karácsonyig!". :)

      Törlés
  4. Nagyon teszik és nagyon irigylem :)

    VálaszTörlés