2015. szeptember 1.

Szekrényke

Ezt a kis éjjeliszekrényt a kidobástól mentettük meg. Régi, sötétbarna, lakkozott. Tudtam, hogy így nem maradhat. 

Ilyen volt.


 Ilyen lett. Még soha nem használtam az OBI-s festéket és hengerrel sem festettem bútort, így ideje volt kipróbálni mindkettőt. A festékkel tökéletesen elégedett vagyok, nem büdös és nagyon hamar szárad. A hengerrel festést meg még meg kell tanulnom, mert eddig csak falon alkalmaztam. :) Nem lett tökéletes, kicsit foltos, de bőven jobb, mint volt. Legközelebb bútorlapos szekrényen tervezem kipróbálni. 
Egyelőre a nappali hátuljában kapott helyet és a lenti varrós dolgaim kerültek bele. 
A tetején levő dobozka is eredetileg barna. Azt is most festettem le. Szintén varrós kellékeket tartalmaz. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése