2015. szeptember 30.

33.

És hétfőn elérkezett az én napom is, 33 éves lettem. Tudom, sokan azt mondják, juj, de fiatal vagyok. Én meg el vagyok szörnyülködve, hogy már 33!
Kisebb összejövetel volt nálunk, csak a szokásos sütizés a nagyszülőkkel. 

 Ez a reggeliző készletem még viszonylag új, talán februárban vettem. Nagyon tetszett. 

 Sósat sütöttem, ez még csak az első tepsi mennyisége. Vőlegényfogó a becses neve és nagyon finom. 


Szüleimtől egy sütőtál. A története pedig a következő. Voltunk Várdán falunapon szeptember elején, ahol a vicc kedvéért vettünk tombolát is. A főnyeremény egy tv volt, sok ajándék volt, a legolcsóbb-legkisebbtől mentek a legdrágább felé. Húzták sorba a számokat, nem nyert, nem nyert. Aztán a tv előtti legnagyobb nyeremény következett, ez a sütőtál. Felmutatta a bácsi, én nekiálltam jajgatni, hogy ez bizony nekem kell. Erre kihúzták apukám tomboláját. :) Én meg rögtön hisztiztem, hogy adják nekem, nekik úgysem kell ez. Így megkaptam szülinapomra. :)

2 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot!!!!! Utólag is. Mi finom készül majd a tagineban??? Nekem a reggeliző készlet a kedvencem nagyon friss színei vannak! Üdv, V

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a köszöntést. :) Még fogalmam nincs, mit fogok kipróbálni benne. Valószínű, hogy elsőként valami olyan receptet próbálok ki, ahol húst és zöldséget együtt kell sütni. :)
      A készlet most nekem is kedvencem. Imádom a fehér porcelánt, a fehér dekorációt, a fehér virágokat, stb, de mindig rájövök, hogy jobban imádom a színeket magam körül. :)

      Törlés