2015. január 28.

Pár újdonság

Múltkor mutattam pár apróságot, amik festésre vártak. Ez a kis névtábla az egyik, ami közülük való. Julcsi ajtajára hímeztem. 

Nagyon picike, alig találtam olyan mintát, ami belefér. 


Ebből a keretből készült. 


A fürdőszobánkban zömében terrakotta és krém márványos a csempe és a járólap. A régi tulaj csináltatta, jó állapotban van, így a takarításon kívül semmit nem csináltunk vele. Az emeleti fürdő hatalmas, így ez a rettentő nagy terrakotta mennyiség szerintem borzalmas. Igyekszem, minél több fehéret tenni oda, hogy tompítsa. A bútorok már fehérek. Eddig ilyen IKEA-s kosárkákban voltak a fürdőszobai kacatjaim, amiket megpróbáltam fehérre festeni. Sikerült is, bár a képeket visszanézve néhol elég csúnyácska. Majd ragasztottam rá csipkét, madzag masnit és kis gyöngy gombot.


Ilyen lett. Nekem nagyon tetszik. 


Bepakolva. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése