2015. január 23.

Nem bírok magammal

Én esküszöm, tényleg nagyon-nagyon szeretnék még itthonra téli hangulatot, de nem megy! Egyszerűen muszáj kitörnöm a szürke-fehér világból, pedig még csak január vége van. Nem állok neki telerakni tojásokkal a házat, de a könyves kuckónkban kicsit tavasziasítottam. 


Egyre többször veszem rá magam, hogy ide üljek kicsit olvasni. Legalább addig, amíg a kapucsínómat megiszom. 


Most készült. Beleszerettem ebbe az anyagba.


Kaptam egy régi párnahuzatot, ami nagyon foltos volt, de a szélén levő csipkét leszerkesztettem és a párnákon lett az új helye. 


Nemrég turiztam a terítőt. Olyan kis kedves. 


Bolhapiacon találtam ezt a képet. Igazából nem tudom, miből van, talán agyag lehet. Pár helyen le volt pattanva. Nem javítottam, csak lefestettem az egészet.


Beleszabtam egy képeslapot. 


Csajos könyv. Az Árvák hercege után valami lazább kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése