2014. október 10.

Tea sarok

Hol is kezdődött? Ott, hogy kb. óvodás lehettem, mikor öcsém és én is kaptunk a nagyszüleinktől egy-egy ugyanilyen teás és kávés készletet. Nálunk nagy dolog volt régen, hogy már kicsi korunktól rakták nekünk a törölközőket, készleteket, konyharuhákat. Amolyan kelengyeféle. 
Szóval kb. 30 éves ez a készletem, amit szeretek. 
Aztán következő lépésben jött a transzferálás technika, amit most a fél ország csinál szerintem. Én is rosszul lettem volna, ha nem próbálhatom ki. Mikor ráakadtam ezekre a mintákra, tudtam, hogy már ideje lenne egy igazán normális kis teázós részleg a konyhába, a fapultra. 
Harmadik lépésben rájöttem, hogy a készletem nagyon megy /szerintem/ a konyhai függönyömhöz, aminek az anyagából volt itthon.
Negyedik lépésben megvarrtam a terítőt, a képet és a szívet, majd szépen rendet raktam a pulton. Most nincs ott tescos törpés domino, zsebkendő, csavarhúzó, körömlakk meg ezer kacat, csak ezek és egy nagy doboz a teáinkkal. Szeretem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése