2014. október 26.

Bucka szoba

Nos! Kisfiam szobáját sem mutattam még be. Ennek jött el az ideje. 
Alvós kuckó. A falvédője volt kicsi korában a fejvédője a kiságyában. Szivacs van benne és jó magas, így csak bújtatókat kellett rávarrnom. Ja! Én varrtam. Van hozzá kis babatakarója is, most az a nappaliban van. 

Mesélős kuckó. Itt csak akkor mesélünk, ha én mesélek este. Apával a szőnyegen hasalva mesélnek. 

A játékok egy töredéke. A java a nappaliban van. Ebben a szobában egyelőre szinte csak alszik, nagy ritkán játszunk itt. 
A falon látszik a festésem, amit már kicsit megbántam. A szobában 4 helyen van Bogyó és Babócás kép, mindegyik más évszakos, én festettem fel temperával. 

Az őszi részleg a kis szekrényen. Ide mindig valami ünnepnek vagy évszaknak megfelelő díszeket teszünk ki. 

Gondolom, ha nagyobb lesz, majd több időt fog itt tölteni. Egyre inkább szeretjük ezt a szobát, bár van még rajta finomítani való. 
Emlékszem, költözés napján az ő szobája volt az első, amit készre csináltam. 10 hónapos volt, soha nem felejtem el a kis arcát, mikor először mutattuk meg neki. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése