2017. április 11.

Konyha mostanság

Haladok a takarítással. A konyha tegnap elkészült. Felkerült a tavaszi függöny. Most nagyon egyszerűen díszítettem, sőt, elpakoltam egy csomó kacatot. Sok fényképet nem hoztam, csak párat, hogy milyen is most az a helyiség, ahol a legtöbb időt töltöm. Azt hozzátenném, hogy ez közel sem egy bemutatótermi konyha. Itt nagy élet folyik. Főzünk, sütünk, itt játszanak a babakonyha részen a gyerekek. Itt gyűjtöm a kuponokat, elől vannak a mindennapos gyógyszereink. Nincs az az élire állított rend. 





2 megjegyzés:

  1. "Nincs az az élire állított rend" Dehogynem! Nagyon szép a függöny!
    Hajni

    VálaszTörlés
  2. Köszi! A függönyt anyukám varrta. Az anyagát kb. 10 évvel ezelőtt turiztam, hogy majd jó lesz valamire. Aztán megvettük a házat, ahol jó állapotú, zöld volt a csempe a konyhában. Már tudtam, hogy megvan az anyag helye. :)
    A rend dolgot úgy értettem, hogy nincs minden gondosan fiúkba, szekrénybe eldugva, hanem minden kéznél van, pl.a kávézós cuccaim, a kuponok, gyógyszerek, stb. Ettől persze kicsit kupi van. Na jó, a képeken hozzánk képest óriási rend van. :)

    VálaszTörlés