2017. január 3.

Daninál az ünnep

Lassan elrakosgatom a  karácsonyi díszeket, de csak lassan. Én még ezen a héten ünnepi hangulatban vagyok, mert most van rá több időm. 
Dani szobájában is volt minimális díszítés és neki is volt szenteste reggelére karácsonyfája is. Természetesen fiús. 


Ezt a kis fát egy karácsonyi cserebere játékon kaptam, Daninak megtetszett, így megkapta. 




Bolhapiacos készlet egy darabja, és ő is kapott gombákat is. 



Facebookon már mutattam őket, mindegyik friss alkotás. 


Szerencsétlen kis szarvas, már olyan régi és olyan viseltes. 



Szeretem a szobáját, bár már kicsit mocorognak bennem a tervek, hogy majd milyen lesz, ha nagyfiúsítunk jövő nyáron, mielőtt iskolás lesz. 

4 megjegyzés:

  1. ♥ Olyan "danis" ez a szoba! A mi szarvancsunk már az agancsát is elveszítette valahol, de mindkét gyerek imádja nyúzni. A falvédő Dani ágya mellett saját alkotás? Lassan Vilmos is nagyfiúsodik, kikerül a kiságyból, és szeretnék valami fiúsat a mostani fehér cserge helyett...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már a mi szarvasunk is az örökös nyúzástól ilyen kis nyekenyóka. :)
      Igen, én varrtam a falevédőt, eredetileg a kiságyában volt fejvédőként, aztán amikor nagyfiús ágya lett, akkor varrtam rá bújtatót és falvédő lett. Szivacs van benne, ami jól jön, mert északi az ágy melletti fal.

      Törlés
  2. Egyébként én is az iskolakezdésre terveztem a nagyfiús szobát, mert úgy tűnt, ideje lesz. De figyeltem Albert reakcióit, és amennyire várta, annyira le is lassult a folyamat az iskola előtt. Nem igényelte a változtatást, jólesett neki, ha marad minden a szokásos módonm kötődött a biztonságot adó kis dolgaihoz, környezethez. Mikor beállt az új élete, akkor jött újra az igény. Második osztályban. :) És a mi szarvasunknak is lebeg az agancsa. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Túl drasztikus változtatásokra nem készülök. Egy festés kell mindenképpen, nagyon megbántam már, hogy felfestettem a Bogyó és Babócát. Aztán egy padlószőnyeg van még tervben. Az íróasztalnak kell helyet keresni, mert lent nem lesz erre hely és amúgy is ő szeretet egyedül szöszölni. A színek maradnak ezek, szeretem őket. A nagyobb dilemmám, hogy itt is nekiessek -e a lambéria fehérre festésének, hogy világosabb legyen ez a szoba is. Mert ebben az egy szobában szeretem ezt a hétvégi házas hangulatot. :)

      Törlés