2016. szeptember 30.

Megint egy évvel öregebb lettem...

Szerdán volt a szülinapom, megint öregedtem egy évet. Amióta gyerekeink vannak, azóta az ő születésnapjukból csinálunk nagy cécót, a mienket csak visszafogottan ünnepeljük. 
Óvodás kirándulás volt aznap, így csak gyorsan-gyorsan sütöttem egy levelestésztás-almás sütit, majd vacsora után az én szüleimmel el is fogyasztottuk. Meg maradt még egy kis kirándulásos kakaós csiga is, amit előtte este sütöttem. :)


Majd mutatom, mit kaptam a férjemtől. 

5 megjegyzés:

  1. Sok boldog születésnapot kívánok így utólag is!

    VálaszTörlés
  2. Sok boldog születésnapot kívánok így utólag is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm. :) jaj, Neked még lógok a limonádés üveg beszerzési helyével...

      Törlés
  3. Isten éltessen kedves Majmóka! Fontos a születésnapod, a gyerekeidnek is...üdv.Gitta

    VálaszTörlés