2016. február 14.

Nyuszik

Mindig azt gondoltam, hogy kicsi rá az esély, hogy én valaha nekiálljak Tilda dolgokkal bíbelődni, mert az biztosan nagyon bonyolult. Aztán bekattantam és egy halom pénzért vettem pár könyvet, meg ajándékba is kértem. És persze interneten is böngésztem sokat, mert a könyv leírása nem volt mindig túl kielégítő számomra. 
Azt tudtam, hogy a sok hirtelen jött tervem közül nyuszikat szeretnék legelőször varrni, mert közeleg a húsvét. 
Elsőként ez a 32cm magas, zöld gatyás nyuszi született meg. Jaj, de imádtam csinálni! 


Varrás közben azt terveztem, hogy mivel Daninak kicsit nagyobbat szeretnék majd, így ezt elajándékozom. Aztán úgy a szívemhez nőtt, hogy megtartom. A hálószobánkba teljesen illik majd. Mégiscsak ő az első Tilda-gyerekem. :)


Másodikként készült el Julcsinak ez a 73cm magas nyuszilány, aki vitatott, hogy Tilda-e igazából, mert inkább Maileg, de én a Tilda minták között találtam. De mindegy is. Imádom, az a lényeg. Remélem, Julcsi is szeretni fogja. 


És a harmadik ez a majdnem 50cm magas nyuszi fiú, akit Dániel kap húsvétra.

Itt hever a kanapén egy csomó kitömött testrész, szóval készülnek még. Nagyon szeretem csinálni őket. Úgy tűnik, beszippantott engem is a Tilda-őrület.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése