2015. június 7.

Szülinap a szabadban

Másodszor is megünnepeltük Julcsi első szülinapját, most baráti társaságban. Szerencsére az idő tökéletes volt, kint tudtunk lenni. 


Finomságok a szilvafák között


Mandarinos láda tuningolva, hűtött epres teával


Almás-fahéjas muffin


Szívesen csináltam sok-sok szendvicskét


Még party előtt


Volt rajzolós- , pancsolós- , trambulinos- , pihenős részleg a kertünkben.


Kissé elfáradt a kisfiam


Kicsi Julcsi is már kókadozva rágcsálja a szívószálat


A buli vége. /A képet nem én csináltam, mert én nem tudok fotózni./ Nagyon jól sikerül délután volt. Sajnálom, hogy páran nem tudtak eljönni. Nálunk mindenki könnyen elaludt este. :)

2 megjegyzés:

  1. Annyira szép lett! Nagyon jó ízléssel rendezel be mindent, úgy tetszik (meg az otthonotok is, amit eddig mutattál belőle). Ezek a szabadtéri partik meg amúgy is a szívem csücskei.És boldog szülinapot az ünnepeltnek! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a köszöntést, meg a kedves szavakat is. :)
    Igen, elég szerencsés vagyok, hogy a két gyerekem más-más évszakban született, így lehet benti és kinti szülinapozást is csinálni. Mindegyiknek megvan a maga varázsa. De nagyon örültem, hogy kipróbálhattam magam kint is. :)

    VálaszTörlés