2015. március 23.

Szegedi vásárolgatás

Már nagyon-nagyon vártam, hogy a hosszú tél, a hideg, a sok betegség és itthonlét után kimozduljunk és utazzunk újra Szegedre. Négy napot töltöttünk ott. sajnos bolhapiacozásra nem volt most lehetőségünk, de Decorworld-be és Metroba eljutottam. Pár apróság, amiket vásárolgattam. 


A nappaliba. A házikók az utcára néző ablakokba lesznek fellógatva. 


Julcsi szobájába. Daninak is vettem pár zöldes-barnás dolgot, de azokat már nem fotóztam, mert már a helyükön vannak. 


Mivel nyáron levendulába borul az étkezőnk, így oda pár apróság.


És szalvéták. Anélkül nem tudtam volna hazajönni. Ez is egy mániám a sok közül. Imádom a szalvétákat! :)

Aztán még vettem pár kacatot az udvarra, bádog edénykét virágnak, egy-két díszt, de már félig azok is a helyükön vannak. 
Hú, de jólesett! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése