2014. november 30.

Szeged egy jó hely

Sógornőmék Szegeden laknak, így évente 2-3 alkalommal meglátogatjuk őket és ott töltünk pár napot. Imádjuk Szegedet! Ilyenkor persze költekezem is rendesen. Most ugyanis meghallottam, hogy van ott egy Decorworld nevezetű áruház, ami számomra maga a gyönyör! Legközelebb jóval több pénzzel és gyerekek nélkül megyek....
Pár kép, amik csak úgy gyorsan-gyorsan készültek.


Ezeket az új fészer köré vettük. Bádog csecsebecsék, orgona mintával, mert pont a fészer mellett van egy szép orgona bokrunk. Tavasztól valamilyen virágokat fogok bennük tartani. 


Pár szalvéta. És most fotózásnál vettem észre, hogy vettem egy nagyon édes apró rózsásat is, amit nem tudom, hová tettem. Francba!
A tartókát is most szereztem be. 


Már egész szép gyűjteményem van fém cuccokból a kertünkbe, ezek az újak. Szintén virágok lesznek bennük. 

Meg még pár szalag és  kis kütyü jött velünk haza. 
Bolhapiacon is voltunk, arról majd máskor. 
Lassan pedig jövök a karácsonyi készülődéssel is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése