2014. szeptember 8.

Névnapom

Ma van a névnapom, végre egy alkalom, amikor vendégül láthattam. Csak a szüleim és férjem szülei jöttek, de így volt jó.
Régen, amikor még  a szüleimmel laktam, kék-mániám volt és elterveztem, ha lesz saját konyhám, abban minden kék lesz. Erre onnantól fogva mindig, minden ünnepre valami kék üveg dolgot kaptam ajándékba. Azóta természetesen már nem vagyok oda annyira nagyon a kék konyhai dolgokért, de ha már megvannak, akkor illik használni is. 

Lehetett választani, hogy borozni vagy teázni szeretne-e a kedves vendég. 

Son-Go-Ku rétes. 

Zöldcitromos pite. Igen cifrát káromkodtam, mikor betettem a hűtőbe, elkezdtem elpakolni a konyhában és akkor vettem észre, hogy a krémsajt kimaradt. Kiöntöttem a tálba a kész pitéről a krémet, hozzákevertem a kimaradt alkatrészt és vissza a hűtőbe. Ezért ilyen csúnya a széle. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése