2016. február 1.

Zöld újdonságok

Két új dolog készült az elmúlt másfél hónapban a zöld-fehér hálószobánkba. 


Nagy hévvel tanulok kötni. Ez a párna az egyik elkészült munkám. Mindenképpen szerettem volna egy olvasós sarkot ebbe a szobába is. A szüleim nyaralójában volt egy felesleges fotel, amit kárpitossal áthúzattam /csilliónyi pénzért/. Eredetileg semmiképpen nem szerettem volna bőrrel megcsináltatni, de a kárpitos boltban meggyőztek, hogy ezt könnyebb tisztítani, ha mindenképpen ragaszkodok a hófehérhez. Ragaszkodtam. 


Január elején az egyik újévi fogadalmamat kipipáltam, miszerint ki kell próbálnom a ráncolt körpárna varrását. Rögtön kettő is készült, egy Julcsinak és egy nekünk a hálóba. Még biztosan készítek ilyet is, csak be kell szereznem kisebb csipkéket. 
Tavasszal megmutatom, egészben a zöld szobát, de pár héten belül jön a kőműves és az emeletet felrobbantjuk. Szóval addig már nem érdemes. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése