2016. január 26.

Téli étkező


Az étkezőnk már jó pár hete a kék árnyalataiban pompázik, csak a fotózással szokás szerint el vagyok maradva. 
Eddig nem mertem kékkel díszíteni, mert úgy gondoltam, nem illik a házunk színeihez, de bepróbálkoztam az étkezőben és nem bántam meg, nem lett annyira idegen, mint gondoltam. 


Ezt a tea-tartót pár hete varrtam, kifejezetten ide.


Barkácsfilcből készült girland.




 Egyik este az öcséméket vártuk sültkolbászos vacsorára. Ezt a készletemet már régóta nem szeretem igazán. Gondolkodtam rajta, hogy esetleg eladnám, de már olyan rengeteg kék üveg dolgom van terítéshez, hogy sajnálnám, ha meg kéne válnom tőle. 




A hóember már bemutatkozott itt a blogon. Julcsinak egy kinőtt, foltos nyakú ruhájából készült. Sapkáját és sálját én kötöttem. Még jövök egy bejegyzéssel, amiben írok a kötésről és rólam. 


A vakablak a 100ft-os angolokkal.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése